2023. szeptember 29., péntek

Visszatérés

Üdv, mindenki!

Carly vagyok. 5 éve nem posztoltam semmit, aminek több oka is volt. A writer's block-tól kezdve az időhiányon át sok-sok dologgal küzdöttem az elmúlt pár évben, ám a legfőbb probléma az volt, hogy nem fértem hozzá a régi fiókomhoz, így a megírt részeket sem tudtam posztolni. Egy ideje gondolkodtam azon, hogy új blogot nyitok, hogy a Cullen's Anatomy című történetem folytatása mégis csak felkerülhessen. 

Sok minden történt azóta, hogy szüneteltettem az írást és a blogolást, többek közt a történet néhány ponton erősen 18+ színezetet kapott, emiatt az olvasását mostantól csak is 18 éven felülieknek ajánlom. Igyekszem rendszeresen posztolni majd, több száz oldalnyi már megírt rész van a tarsolyomban, így hetente több részre is lehet majd számítani. Lesznek utalások olyan részekre, amikre talán nem emlékeztek majd, ez amiatt van, mert a történet elejét át tervezem majd dolgozni kicsit. 

Remélem, maradtatok még páran, akik szívesen olvassák majd a folytatást! :)

Puszi!

Carly




4 megjegyzés:

  1. Úristen, megtaláltalak :D
    véletlenül tévedtem ma fel a régi blogodra, úgyanis Stella létrehozott egy gyűjtőhelyet, ahol nézelődtem itt, és mondom ahh megnézem kik kommenteltek, hátha van még aktív közöttük, és rábukkantam a linkedre :D nagyon nosztalgikus érzés volt, hisz téged sok-sok évvel ezelőtt olvastalak, akkor éltem egy twilight lázat, és most ez visszatért és ahhhw, tök jó! Úgyhogy örülök, hogy nem hagytad abba, és ennyi idő után visszatértél!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó ég, el sem tudod képzelni, ez milyen jól esik most! :D
      Kicsit reagálva arra, amit a régi blogomra írtál (amibe sajnos nem tudok bejelentkezni), észrevettem sajnos, hogy a blogger eléggé kihalt, de nem zavar, ha nincs az a nagy nyüzsgés, amíg van akár néhány ember is, akivel megoszthatom :D Ha csak páran vagytok, akiknek tetszik, már megérte számomra.
      Nagyon köszönöm, hogy írtál! Remélem, még olvashatom majd a kommentjeidet :D

      Carly

      Törlés
    2. Hát sajnos sok blogger eltűnt, egy része pedig átnyargalt wattpadra (ott még jobb a helyzet, de látszik, ott is kezd leáldozni a reneszánsz).

      Baromi jó, hogy a tavalyi év folyamán pont megnéztem a Grace klinikát és így már visszakacsintanak a régi szereplők itt - akik nagyon hiányoznak a mostani évadokból :( - és értem azokat az utalásokat is a történetben ≧‿≦
      Igyekszem behozni a lemaradást, látom sok részt tettél már fel, meg kicsit majd felfrissítem az emlékezetemet is a régi fejezeteket illetően.

      Törlés
    3. Nagyon örülök, hogy itt vagy :)
      Igyekszem rendszeresen frissíteni majd, most hetente tudom hozni az új fejezeteket, mivel ezek már készen lévő részek, közben pedig írom tovább a sztorit.
      Amikor utolérem magam, minden bizonnyal kevesebb új fejezet lesz majd egy hónapban, de akkor is igyekezni fogok majd :)

      Jó olvasást!
      Carly

      Törlés