2024. június 15., szombat

HAPPY FATHER'S DAY!

 

Boldog Apák napját az egyetlen és megismételhetetlen Dr. Carlisle Cullennek!
 

Carlisle a szemünk előtt lett egy kissé magának való, magányos fiatal szakorvosból egy mostanra már 8 éve házas, 3 gyerekes apa. Hirtelen, mégsem teljesen váratlanul vált édesapává, amikoris Lilly villámgyorsan az életükbe lépett nemsokkal az esküvőjük után. És bár eredeti terveik szerint még vártak volna picit a családalapítással, ahogy megtudták, hogy Lilly úton van, egy pillanatig sem volt kérdéses, mennyire nagyon szeretve lesz ez a gyerek ebben a családban. Tudták, hogy nem lesz egyszerű ez az utazás, mivel Esme még az első rezidensi évén sem volt túl, de egymás kezét fogva vágtak neki a családalapításhoz vetető útnak. Évek múlva, Lilly-hez képes jóval tervezettebben Willel bővült a családjuk, közel egy időben ezzel pedig örökbefogadás révén Jasper is hivatalosan az ő gyerekük lett, így az ő kis családjuk immár 5 fősre bővült. Most pedig éppen a legújabb Cullen babát tervezik. :D
Igyekeztem Carlisle-t olyan apának megírni, amilyet minden gyerek érdemelne. Ti milyen apának látjátok őt olvasóként? Írjátok meg kommentben!




 

Remélem, hogy mindenkinek tetszik majd ez a kis montázs, amit Carlisle és a kislánya, Lilly kapcsolatáról készítettem. Mivel általa vált apává, úgy éreztem, elsőnek ezt a kapcsolatot szeretném megjeleníteni montázs formájában. A képen lévő idézetek egyébként a történetből származnak angol nyelvre fordítva :) 
Teljes képméretért kattintsatok a képre!



2 megjegyzés:

  1. Imádom ezeket a kollázsaidat :D ez is nagyon jól sikerült. (Kulisszatitkokhoz lehet én is valami ilyesmit csinálok majd, még nem tudom, hogy nézne ki jól ^.^)
    Mindenfélét akartam hozni idén több ünnepnapon is, de aztán... a költözés mindent felülírt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Abeth!
      Jaj, nagyon örülök, hogy tetszik ^^ Bevallom, én nekem is csak amiatt volt rá időm, mert kivételesen nem ügyeltem, és volt időm képeket böngészni hozzá xD Úgyhogy megértem. Én most azt találtam ki, hogy lehet az ilyen ünnepekre és hasonlókra előre dolgozom majd. Talán az lesz a megodlás, mert az anyák napját én is elmulasztottam sajnos. Pedig Esme és Will különleges anya-fia kapcsolatát is meg akartam jeleníteni. De majd a legközelebbi alkalommal :D

      Törlés