2024. június 9., vasárnap

Saját karaktereim a Roxfortban / I.

Üdv, mindenkinek!
Nem bírtam ki, hogy a tegnapi új fejezet után már ma egy új bejegyzéssel jelentkezzek.
Abeth-nél láttam egy ilyen jellegű posztot, aminek a lényege, hogy a saját karaktereidet besorolod a Roxfort házakba, és annyira megtetszett az ötlet, hogy muszáj volt nekem is megcsináljam az én történetem szereplőivel. (Az eredeti ötlet Linától származik :) )
Bevallom, nem teljesen követem a játékszabályokat, mivel csak a saját, OC karaktereimmel kéne megcsináljam ezt a fajta besorolást, de nem bírtam megállni, hogy Cullen' Anatomy Carlisle-t és Esme-t is beossza a Teszlek Süveg valamelyik házba.  


DR. ESME ANNE PLATT-CULLEN

HÁZ: Hollóbug (Hollóhát x Hugrabug)


Ha Esme-t röviden kéne jellemezzem, ő egy maximalista "sunshine" karakter. Kettősség jellemzi az ő személyiségét, ő egy extrovertált-introvertált típus, avagy ambivertált. Új helyzetben, új közösségben először visszahúzódó, csendes, amikor azonban rájön, hogy biztonságos az a közeg, amibe került, megnyílik, és felszínre jön az a "sunshine" énje, ami igazából ő. Az érdekes ambivalens személyisége mögött a gyerekkori iskolai bántalmazások állnak, amiket iskolatársaitól szenvedett el, és amik miatt visszahúzódóvá vált. A munkában és a magánéletben is eltökélt, keményen dolgozó, határozott, ugyanakkor jó szívű, nyitott, kedves, hűséges és szenvedélyes, imád olvasni, rendkívül intelligens, kíváncsi, akit minden érdekel már gyermekkora óta, ami társítva a maximalizmusával eljuttatta őt az orvosi egyetemig. Önálló, enyhén hiperaktív, nem tud megülni a fenekén, mindig pörög és hajlamos túlgondolni dolgokat. Az utóbbi kettőből és a maximalizmusából ered az arra való hajlama, hogy egy szorongó spirálba kerüljön, és túlaggódjon helyzeteket. Carlisle szerencsére nagyon jól tudja kezeli az ilyen epizódjait, és sikerül kizökkentse Esme-t ezekből a lefele tartó spirálokból.



DR. CARLISLE CULLEN

HÁZ: Hollóhát

Carlisle egy egyértelműen introvertált, könyvmoly jellem. Sosem volt nagy társasági ember, mindig nehezen ismerkedett. Analitikus személyiség,  egy "agy vs. szív" döntésnél többnyire az eszére hallgat(ott) (az első kivétel hosszú idő után az volt, amikor eldöntötte, hogy elhívja Esme-t randira, amit aztán nem is egy hasonló "szív győzelem" követett.) Intelligens, tudásvággyal és kíváncsisággal a szakma terén, logikus gondolkodású, határozott, imád olvasni, csendes, udvarias, figyelmes, segítőkész, hűséges és összességében van egyfajta nemes elegancia a gesztusaiban és beszédében (amit amúgy azonnal levetkőz, ha a gyerekeivel kell játszani :D)  A történet előrehaladtával jobban megnyílik, megtanul újra nagyobb teret engedni a "szívének", és rájön, hogy nem is olyan rossz dolog engedni a vágyainak, és megbízni a szív szavában. Ezt pedig Esme-nek köszönheti (ennek is megvan az oka, hogy ő miért ilyen, de nem akarok spolierezni, így nem fejteném most ki ezt bővebben). 

Az ő kapcsolatuk, mint látjátok egy egyértelmű sun&moon dinamikán alapul, ahol Esme Carlisle számára az energia, a vibrálás, a napsugár, Esme számára pedig Carlisle a nyugalom és a stabilitás. Egymás társaságában mindketten mernek sebezhetők lenni, kölcsönösen egészítik ki és teszik jobbá egymás jellemét és életét, és ez az, ami olyan gyönyörűvé teszi az ő kapcsolatukat. 
 
Hamarosan egy új bejegyzésben folytatom majd a gyerekeikkel :) 
Írjátok meg nyugodtan kommentben a véleményeteket, ti hogyan látjátok őket olvasói szemmel :) 



2 megjegyzés:

  1. Csak ideértem :D
    Carlisle nem lep meg, én is odasorolnám. Esme viszont nekem egy picit jobban hajlik a Hugrabug felé. De tök jó ötlet ez a kettős ház is, nekem nem jutott eszembe, pedig dögivel tudnék becsoportosítani így is karaktereket :D
    Várom a többieket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Abeth!
      Carlisle nagyon adta magát :D Cannon Esme nekem is egyértelműen Hugrabug, de mivel csempésztem az eredeti személyiségéhez jó pár dolgot pluszba, így azok miatt lett inkább ilyen mix házas :DDD DE a Hugrabug a dominánsabb benne :D Nekem ez az ötlet egy egyszer pinteresten látott aesthetic alapján jött, hogy kettős ház is lehet akár, és lesznek is még ilyen karakterek, akik nem annyira egyértelműek :D
      (off topic, de mindig az ügyeleti napjaimkor látom, hogy kommenteltél, ez valami ráérzés xD)
      Igyekszem mihamarabb hozni a többieket is, csak most munka ügy miatt nem leszek annyira gép közelben az elkövetkezendő pár napban, úgyhogy picit mindennel csúszok mqjd :')

      Carly

      Törlés