2024. július 6., szombat

BORÍTÓTERV :D

Üdv, mindenkinek!

Már elég régóta dolgozom ezen a projekten, mostanra pedig elérkezettnek láttam az időt, hogy veletek is megosszam. 
Ez a projekt nem más volt, mint egy borítóterv készítése a történetemhez. Sokat játszottam már a gondolattal, hogy "Mi lenne, ha..." Ez volt az egész ihletője. Sajnos nem vagyok grafikus, a photoshoppal is autodidakta módon ismerkedtem meg, így közel sem tökéletes, de amit egy touchpad és számtalan újra rajzolás segítségével ki lehetett hozni belőle, úgy érzem, azt kihoztam :D (Esme hajának rajzolásánál majdnem a saját hajamat ritkítottam, annyiszor kellett újra rajzolni :D)
Remélem, mindenkinek tetszik majd!
Teljes képméretért kattintsatok a képre :) 

Puszi!
Carly














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése